Det brinner i huvudet.

Alla kastar eldbollar på mej, vad än alla säger så känns det som om det slår gnistor i huvudet på mej. Igår var allra värst. Vem vill leva med någon som tappar de för minsta lilla? Vem vill leva med mej?
Alla säger att tanken går att styra, vet inte om jag bör skylla på PMS, hormoner, att jag är tjej, nervös inför lördag eller bara trött.

Hur som helst så är de in i hel... svårt att styra tanken.

Bestämde mej igår, så bästa dukade fram kex, ost, salami och en stor kopp te. Laddade inför att komma ut på en morgonjogg, de va ju så himla längesen. Natten sov jag som en prinsessa.

Första stegen tungt, sen öppnade sej himlen, Simpsons moln som gick i rosa, träden var så vackra. Allt hade så starka färger. Inget healar som naturen.

Laddar för att sluta tidigt, HELG!


Allt för i morgon:


Startnummer: 6626
Startgrupp 4. Start 22.12
Damer /Herrar. För er som springer milen på 56 - 60 minuter eller bättre.

Jag tror jag valt en för långsam grupp, men jag tror säkert för mkt om mej själv! Men vem ska annars tro på mej och jag inte gör de själv? I morgon kör vi!



För er som vill följa mej:
Skicka SMS till 72700 med texten MLG (för Midnattsloppet Göteborg) följt av mellanslag och startnummer.


Olivia Åhberg - Jag älskar dej
Längtar till dopet. Mys pys


Postat av: Maria

Åh, en till bra blogg att följa. :-)



Det kommer gå galant i morgon! Och yes, du är i en för långsam startgrupp. Ställ dig långt fram så kommer du snabbt iväg och kan ta rygg på andra snabbisar som också borde vara högre upp. Jag hejjar på på vägen.



Underbar bild från söndagsturen. :-D Och mer sånt blir det!



2010-08-20
Postat av: Franka

Hejsan!!



Hittade din blogg idag va roligt att du börjat skriva :)

Kanske ser dig på midnattsloppet idag, får se om jag hinner titta på er :)

Kram

Franka :)

2010-08-21

Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0