Utbudets gåta

Träningen var helt inställd på ett hårt långpass med Maria idag. Tyvärr har hon ont i benhinnorna och SKA inte springa! Vilket känns helt ok, man ska absolut kunna ställa in. Speciellt när man är skadad.
Men så många val som ploppade upp i mitt huvud...

-Springa
-Boxas
-Cykla (vilket Maria ska göra istället, hon är alltså INTE lat)

Kanske jag ska styrketräna. Eller kanske vila...
Jag går i bitar av att vilja göra allt! Men kanske kanske skulle jag hinna med och båda springa och cykla.

I vilket fall så åker jag till andra kusten i morgon, första och enda semestern i sommar. Håll tummarna för bra väder.


Vi ska åka dit i våran nya fina om någon undrar, Inte alls lite för nöjd :)

Massa bilder med uppdatering kommer i helgen.


Postat av: N

Så du har fått smak på bloggandet! Glad för din skull att du fick ledigt. Njut av din lilla semester så ses vi igen nästa vecka :)

2010-08-26
Postat av: Emelie. J

Ja alltså, vad sägs om att cykla till ett bra löparspår med någon som du kan boxa på??

Postat av: Maria

Vad blev det för runda? Änggården? Så trist att jag var tvungen att ställa in. :-( Buhu. Men kan inte riskera att pajja benhinnorna helt. Nu ordinerar jag mig själv löparvila (obs det är inte detsamma som träningsvila) ända till söndag, hoppas kunna ge mig ut på ett långpass då! Är du borta hela helgen?

2010-08-26

Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0