Lövigt pirrigt













Sitter hemma i en ny städad lägenhet mitt livs vid min sida och sippar i mej en välförtjänt latte.
Njuter av den fantastiska familjehelgen, längtar till dopet i helgen. Gudmor Emma!
-De ni...


Dagens träning: Bodypump och 5 km löpning.

Idag låg de löv i spåret och vinden var höstigt kall. Nu händer de. Fram med ljusen, filten och myshumöret. Hösten är ändå den årstiden som vinner i mysfaktor.

Börjar känna fjärilar i magen inför Stockholm halvmarathon, bara 2 veckor kvar. Nu gäller det att få till de sista kvalitets passen, sen vila dagarna innan. Funderar kring ett bra upplägg de sista två veckorna...
Sa jag att jag var pirrig?

Ladda-, sova- och leva rätt.

Någon sa något bra i Portugal, "Det är skillnaden som gör skillnaden"





Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0