Em Snozzzzz

Det underbara med att vara student är man inte har så hårda ramar för varje timme. Jag känner mig lite mosig efter att gjort som eliten och unnat mig en eftermiddagslur. En gubbakvart som pappa säger. Att bara få slappna av och somna in en stund gör så mycket för kropp och själ.

Jag kallar det studentlyx. De är tuppluren som jag kommer sakna när man börjar jobba men även att tiden finns att träna lite när man vill och inte behöva planera inte träningen så hårt. I morse var jag på gymmet och drog igenom ett lite förkortat Mage-och-rygg pass, underbart!

Nu väntar Solvikingarna runt knuten... Intervallträning, de här kommer bli ett grymt kvalitetspass.

Mot ett bra mellanmål!
/E


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0