Fokus-Mental-Laddning

Idag är en dag av hetsande och allt går precis omvartannat. Väskan är packad och jag beger mig mot skolan som sedan byts mot löplabbet som byts mot Solvikingarnas träning (om jag hinner upp i tid) för att sedan hetsa hem igen och då är jag alldeles redo för sängen!

I morgon vankas fredagsmys och jag ska för första gången vara med på kvartalsutbildningen på MFC (MasthuggetFitnessClub) Core, Booty och Zumba. Sista träningsformen är inget jag ska instruera i (tack och lov) men i vår har jag utökat mitt utbud med 150% och är då spinning, booty och core instruktör! Jag är överlycklig!



Ser ni inte att jag är full av energi och bara vill iväg?
Ta hand om er! /Emma

Psst. Maria... Om du är sugen på att springa i Änggården istället ikväll så har du en kompis här!


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0