GRANN J...L

Alltså allvarligt. Kommer hem igår efter en heldag på jobbet slänger på mig träningskläderna och kör ett tufft debut pass på Bodypump 76. Traskar hem mot fredagsmys med en förberedande varm dusch.

Men vad händer...

Inget varmvatten?!

Hela kvällen likadant, inget varmvatten! Någon granne har tydligen installerat en diskmaskin inkorrekt och låter hela huset lida i form av isvatten. Så efter en raggardusch sitter jag nu och längtar tills att gymmet ska öppna så man kan få gå och träna med framförallt att få duscha.

Tänk vad man tar allt förgivet, inte bara att vattnet ska vara rent. Det ska vara i en behaglig temperatur också. Vi har de änna bra vi och jag önskar vi får fortsätta ha de så bra.


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0