Jag fryser arslet av mig.

20 minus grader ute. Jag har krypit in under filten och myser. En morgon med repning inför de grymma vårpasset Booty Core (hur i helsike ska jag lära mej de inom några veckor) GAAAH!! Stor stress kryper sig på. Idag har vi myst inne i Hudiksvall, fikat och strosat, handlat och hämtat sparken inför dagarnas utflykt.
2010 julen kommer bli super julen!
Jag har rullat ut min Yoga matta och planerar att börja julafton med ett Booty Core pass.
Här hemma hos Mikaels föräldrar är det verkligen jul på riktigt, 2 julgranar varav en är 4 meter, så mycket tomtar överallt och det bjuds på knäck, chokladtryfflar och glögg om vartannat. I love it!
Sa jag att det är sjuhelsike mycket snö?
God jul på er underbara vänner! /Emma

Postat av: Malin

Hoppas ni får en mysig jul och att ni inte fryser ihjäl där uppe. Håll er inomhus! ;)



God jul från mig, Rickard och sist, men också minst Myran.

2010-12-24

Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0