Julkänsla?

jag försöker skrapa ihop lite julkänsla men lyckas dåligt och jag skyller allt på min uppväxt! Hemma i min familj så har man granen på altanen. Bara att min brors tjej underbara Josse fick säga till mamma att hon MÅSTE ha gran i år för att dom fått barn och det är så det går till. Bara det säger ju en hel del. Jag älskade mina jular när jag var liten, tog ingen skada då, men inser nu att jag har svårt att hitta känslan.

Igår kväll handlade vi julklappar ala hets. Hem och myste och slog in paketen. Idag är det stora julstädet som väntade. Jag fick tanken om att få igång lite julmusik men hittade en annan bra låt.

Baksmälla med September och Petter och har spelat den på repeat ett tag nu... tills jag insåg att jag helt glömt att det var jul och julmusik borde spelas.

Städ musik är inte julmusik. Lyssna på Baksmälla - Me Like!!

Ska kila ner till gymmet för lite Booty/Core vid lunch. Hämta upp vårpasset och börja öva nu under jul :)

Letar vidare efter julstämmning och den riktiga känslan. /E
(Nu går jag och byter låt)


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0