Kärlek och Respekt 2.0

Ibland måste inte träningen handla om maxpuls, VO2 max eller fart. Ibland handlar det om att hitta kärnan, positionen, andningen och respekten. Kärleken för kroppen.

Ingen prestation utan bara den egna kroppen, jag i fokus.
38 graders värme och högluftfuktighet. Jag pratar om HotYoga.

Mikael är världens bästa och gav mig en måndagsgåva. En alldeles egna Yogamatta. Kände mig som ett stolt barn när jag rullade ut min alldeles egna matta i salen. Tittade mig omkring för att ta in allas beundran, folkets jubel och applåder när mattan nådde marken och lös upp i rummet. Men det var tydligen ingen som uppmärksammade mig och min alldeles egen matta... Men för mig var det som om den lös av egen kraft och det stod EMMA med stora feta bokstäver på den.

Jag hittar min Yoga

Postat av: Linda

jag är säker på att alla var gröna av avund, men att alla var skickliga till att inte visa det ;)


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0