Löpsug sulslip

Här traskar dagarna förbi utan att man hinner det man tänkt... Student- och pensionärssjukan tror jag har drabbat mig!? 9 December! Hallå, nu är det snart jul och jag älskar de. Längtar till Norrlandsskogar och hoppas det finns tid att testa längdskidor. Lånade, har ju liksom inte köpt egna och det får nog vänta ekar plånboken. Men jag är inte ledsen för det. Man kan springa och vara på gymmet och längtan borde göra debuten så mycket bättre.

Tisdag: Solvikingarnas Intervallträning. Nu under lågsäsong så satsar vi tydligen på längre intervaller så i tisdags var det 8 x 1000m som gällde. Guuud vad jobbigt. Tunga ben och cykling och löpningen dagarna innan gjorde sig påminda. Jag vill hylla Markus som hjälpte mig de sista hundra meterna och hetsade på ala terrier stil

-ANVÄND ARMARNA, SISTA BITEN, SLÄPP INTE HÅLLLLLL UTTTTTT!!!

Underbara han! Det hjälper verkligen och man förstår varför man springer i grupp när man får sådan peppning! I love it! Sedan att han fortsatte briljera med att ge mig bästa teknik tipsen och förklara vad jag gör fel. Skönt att någon äntligen berättar mitt problem! Jag vill höra vad jag gör för fel för jag vill bli bättre. Som en klok vän sa

"-Man ser ju inte sig själv!"

Igår Onsdag vildag!

Idag ska jag på återbesök till ortopeden på Löplabbet och slipa sulorna. Jag får med dom hem idag!!! Jag måste springa idag och testa!


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0