Överbelastning?!!!

Jag bygger en liten oro inom mig. Jag har känslan av att min sena som ortopeden påstod var överanstängd och anledningen till att jag investerade i formgjutna sulor. Jag känner av den! Jag har lite lite ont i senan! Tröttsamt,

Kroppen berätta vad som är fel? Jag kan inte hjälpa dig mer än jag redan gjort?

Borde inte vi alla ha någon som berättar för oss när vi tror känslan sviker oss. Hur som helst har jag ett nytt te som är hur gott som helst, det glädjer mig. Det som glädjer mig mer är att jag få rmer timmar än beräknat på jobbet så jag kommer kunna leva ut under 2011 års resor. I like alot!

Kanske rent av blir det pengar över till ett par längdskidor. Håller tummarna...


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0