Prestationsmedveten

Ibland så känner man direkt efter ett pass att man kund gjort mer, att man borde gjort mer. Att jag inte är riktigt nöjd med min prestation. Jag borde sprungit längre, fortare och mer tekniskt korrekt.
Jag känner ofta detta prestationskrav från mig själv, min egen negativa tanke övervinner ofta. Jag beslutade mig för några veckor sen att jag borde satsa på kvalitetspass och vila de dagar då jag inte kommer kunna eller orka träna fullt ut.

Jag känner mig osäker på min prestation igår. Var det verkligen ett pass som ger något?!? 8km i 4:50 tempo.
I vilket fall så utförde jag träningen.
Så visst är jag nöjd
Men jag kunde tagit i mer...

Kanske är bara den känslan bra, viljan att utmana finns och känslan av total uttömning är den som eftersträvas.


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0