Rensing av själ & kropp

Ett par av dessa står uppskrivna på min önskelista!

 

Igår efter Military Trainingen som rent av kickade igång dagen lät jag dagen avslutas med ett grymt boxpassSkövdes finaste gym Livingroom, jag skulle nog kunna säga att det är VästSveriges finaste gym.

Jag blev inbjuden av en underbar vän och tog fighten! Jag skakar fortfarande och kan inte röra mig efter gårdagen!

 

Att avsluta träningen i lugn och ro är inte var dag och bör ses som lyxtid. Stressande och tävling om vem som kommer därifrån fortast brukar mest finnas i huvudet på mig.
Vi tog en lång dusch på gymmet, inpackning i håret och åt frukt i bastun. Mer kvalitetstid med vännen kan man inte önska, men visst...

När vi kom hem hade hennes underbara sambo fixat mat, tänt marschaller och myst till det för oss. Mat var precis vad jag behövde.

 

Jul och Adventste rundade av denna kvällen och jag var en lycklig själ som klev ut i kylan.

Visst är det underbart och viktigt att verkligen känna sig välkommen hos sina vänner! 
Ha en underbar dag! /Emma


Postat av: Franka

Vilken fantastisk dag du haft :)

Låter som den inte kunde bli bättre tjejen.. Hoppas helgen fortsätter i den andan :)


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0