Solvikingarna 30/11

Tisdagkväll, igår. Jag hade som jag sa igår fått klartecken att börja löpa igen. Lyckoruset var som en drog. Ville ringa en vän och dela med mig av känslan, när jag famlat efter telefonen fick jag se att hin ringt minuten innan, telepatin var ett faktum!

17:15 uppplockad och frusen for vi iväg till andra sidan Göteborg till Skatås. Väl uppe var jag allmänt snurrig och fortfarande fast i mitt lyckorus. Jag skulle få löpträna! Äntligen!!!

Backträning, då pratar vi backen man kör upp till Skatås, den är INTE att leka med! Efter 20 min uppvärmning sprang vi upp och joggade ner för backen i 25 min totalt. Träningen avslutades med 20 min nedjogg med 3 spurter involverat (3 lyktstolps långa intervaller).

Grymt nöjd och faktiskt inga problem med kylan mer än att luften är torr och väldigt kall att andas in.

Nu har jag sådan träningsvärk att jag går som om jag gjort i byxan. Då måste jag ju påminna om att jag var på Bodypump i tisdagsmorse också. Bra träningsdag! Idag blir en bra vildag!

God Förmiddag! Jag, kaffet och min bok hälsar!
Vila vila vila /Emma


Postat av: Linda

sjukt imponerad. Jag får ont i hela kroppen och i lungorna av att gå till bussen i denna kylan :)


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0