Stjärtens extra kilon

Kallt. Men när fingertoppar och öronsnibbar fått värme och kändes ockej så var det som motade en nedkyld stjärt. Känner mig baktung. 8 km slingan i Skatås under en solnedgång, rosa himmel. Tillsammans med ljuset från lyktstoplarna och snöknastret under skorna poppade musiken i lurarna. Jag måste säga att löpning ger mycket tillbaka.

Ett återhämtningspass som även de läggs till kvalitetspassen. Jag hade velat lägga in ett distanspass men kroppen ville verkligen inte. Nästa helg eller i veckan blir det till att jaga kilometer. Jag behöver mängden i benen.

Denna veckan har jag sprungit 39km - Bra jobb Åhberg.



Med detta extra inlägg vill jag påtala för alla som känner CJ att jag kan vara med och lägga ett bidrag till en ny telefon så han inte missar träningen.
Det är ju trots allt jul snart.



Ta hand om er
/Emma


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0