Tävlingsparet signerar

Ojoj.. Här va de längesen man sa något. Usch och fy bättring Åhberg!! En lite update då. inte för att de hänt så mycket direkt.

Vi åkte låååångt i bil i tisdags. Ned från Norrlandsskogar in till glashala Göteborg. Käkade thai och myste i soffan när vi kommit hem. Det blev som jag förutspått, vilodag. Jag har inte sprungit på över en vecka och har dåligt samvete, dåligt dåligt samvete. Ikväll bör jag!

Igår lunchade jag med han som för mig är mannen med det stora MR Kärlek! Hör och häpna så gick vi tillsammans till gymmet avverkade ett grymt spinningpass och var otroligt nöjda. Tävlade om vem som tog i mest och jag ger mig Mikael vann "vem var duktigast" tävlingen och som pris fick han välja bröd till soppan. Sa jag att vi gillar tävlingar?! :)

Sitter på jobbet och fantiserar om vad eftermiddagen och kvällen ska bjuda på.
back to work! /Emma


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0