Hetsigt värre

Dagen var i förrgår, de var onsdag. Mitt i veckan trök... Dock så var det en glädjens dag för mej. Jag fick mina sulor slipade och nu har jag den. Tänk er att ha en formgjuten löpsko! DET HAR JAG!!! OCH JAG ÄR ÖVERLÄGSET LITE FÖR NÖJD!

En underbar löptur i slottskogen, mörkt tyst och stjärnklart. Vissa har det bra!

Ojoj. Stress är inte bar för magen och nu är magen mätt, Fredag och det är nu avgjort, det som varit klart ett tag. Idolvinnaren utsedd.

Spinningpasset inhoppning fredaglunch - Check!
Kvartalsutbildning Booty Core - Check!
Fredagsmys med fantastiskt sällskap - Check!

Fredagen har varit utan att andas, men jag är lycklig för den har innehållit mycket träning.
Lördagförmiddag - Spinningklass 11.00 MFC
Varmt Välkomna! /Emma


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0