Klungbärare

Stod hemma i fönstret helt påklädd och påpölsad. Men ändå kände jag ett motsug mot soffan, hade det inte varit för min planering med Solvikingarna och våran stående date hade värmen i soffan vunnit...
Traskade igenom Slottskogen och mötte enstaka löpare, tänkte på sommaren när de kryllar om löpare, vart e alla nu? Är alla inomhus råttor?

Jag kände mig som en uttvingad råtta. Dock sitter aldrig en känslan i så länge, för efter någon kilometer var jag varm och mörkret och klungan värmde.

Så som en klok vän sa "Klungan bar mig"

4 Intervaller i backe efter en 4 kilometers lång uppvärmning vi avslutade med lite spurter i backe pulsandes i snö.

Jag gjorde ett grymt kvalitetspass! Pluspoäng.


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0