Utan Fröken

Ingen ledarledd träning igår. Konstig känsla men förståligt då parkeringen var en skridskobana och spårena att beträda på egen risk. Vilket jag gjorde.

Vi var ett gäng som stod uppställda 18.00 och drog iväg, planen var 8km spåret.

Som vanligt var känslan bra när jag entrade 8km och "gick i mål" men när jag såg på klockan förändrades känslan. Mycket långsammare än sist, men jag tog mig runt och varje löpsteg borde göra mig lite starkare, snabbare och närmare mitt mål om en bra tid på Gbg Varvet.

Sitter och jobbar min första heldag på hela terminen, funderar på hur det kommer slå på min löpning ikväll? Kanske isen hinner före att slå mig?

Ha nu en mysig dag /E



Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0