Bena i en strump

Idag har jag införskaffat mig mina första par kompressionsstrumpor. Vita Nike efter all rekommendation! Undrar hur länge dom kommer hålla sig vita? Efter att ha städat i dom under eftermiddagen känns det som om jag aldrig kommer ta av mig dom! Ni som inte har ett par bör sätta de på er önskelista till jul. Ni som läser detta och känner ett sug till att ge mig en julklapp behöver inte fundera längre!

Nike Kompressionsstrumpa 200:- på Löplabbet strl 34-38. Grym! Längtar tills Niken får göra premiär i löpspåret.

För övrigt idag har jag haft en bra dag! Skola och tenta boost, VG! Tacka vet ja att jag är hur bra som helst! Gött med självförtroende boost! Lunch på stan med Nancy för att fira tentan och prata av sig lite, mystid! Jag traskade vidare till löplabbet och införskaffade strumpan Nike och bokade tid för att formgjuta sulor och prova ut nya skor. Här ska inte kännas av några benhinnor i framtiden. All in.

Psst. Idag har jag köpt min första julklapp, Mikael- Check! (och det är den svåraste)


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0