Benen uttalar sej i känslor

Lunchade med Jenny i repan på gymmet efter 45 svettiga minuter. Att få snacka lite strunt och bara vara en stund, ta en te på maten och njuta av att kroppen är trött och alla runt en sprider en härlig energi. Det är något visst att hänga på gymmet, folk är så glada, höga av och på träning. Vem har ont av novembermörker när man omges av fantastiska personer?

Håll i er 27st deltagare, de svänger vill jag lova, 4st ena dagen och 27 andra. Kul! Vi hade ett grymt bra pass, jag får mkt positiv kritik mest om musiken och upplägget. Jag håller fast i upplägget men är bra sugen på att börja byta lite låtar.

Nya pass gör utvecklingskurvan brantare och de gillas. Som mantrat från Portugal
"Skillnaden som gör skillnaden"
& "Det sitter i huvudet"

Börjar verkligen låta tankarna fara iväg angående löpning och hur mycket jag saknar det bara efter en vecka. Jag vill tillbaka och jag hoppas verkligen inte att detta blir långvarigt, som sagt en liten känning från benhinnorna knackar på dörren. Jag är livrädd och har näst intill gift mej med Tigerbalsam och benvärmare.

På tisdag ska jag ta ett stort beslut. Känner jag inget och inte känt något på ett par dagar så väntar Solvikingarna annars blir det en vecka till av alternativ träning. Tanken är långsiktig utveckling, jag vill bli starkare, snabbare och uthålligare. Jag kommer inte uppnå något om jag är skadad så första målet är att inte låta benhinnorna bryta ut. Hur väl bör man känna efter och när är det dags att bromsa? Svårt, men jag jobbar efter min egen känsla och den säger -Bromsa Löpningen.


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0