Det kurrar i min mage.

Funderar på fredagen och den kommande helgen. Kanske borde man leta upp något gött recept och fixa en riktig dunder middag till idol ikväll. Man borde gå iväg till gymmet, även om det skulle göras lite halvhjärtat idag så vet jag hur skönt det är efter och hur mycket bättre jag mår.

Men jag är så trött och sliten. En riktig fredagskänsla. Jag tror jag fortsätter att ägna mej åt kurslitteratur och lagar, förvaltningsrätt och annat göttit. Lyfta hantlar kan man göra andra dagar också, fast de klart bläddra i böcker finns inget utgångsdatum för heller.

Kaffet kurrar ner i magen och den gråa himlen gör de inte lättare att sätta fart. Kanske man inte alltid måste ha fart. Kanske man måste vara seg och långsam ibland?



Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0