Gekås i Ullared

Igår var en mycket märklig dag om började i totalt ursinne men som efter långsam bearbetning fick jag tillbaka humöret.

Vi grundade med en smörgås innan vi gick in. Mammas kommentar "Vi beslutade för att vara vaksamma på din socker nivå Emma så ta du en clementin också!" Vad menade hon? Att ja brukade vara hetsig? HA... Jag tog med mej en clementin, ingen vet bättre än mamma!


Jag dog av skratt, här någonstans hittade jag tillbaka efter en riktig skitmorgon i mental motvind. Kjell han är ju kul, tänk bara när han skulle grilla och typ en flaska tändvätska används.










Efter en långdag i trängsel var det äntligen dags att äta innan hemgång. Lunch kl 17.
Köttbullebaguetten var förbränd sedan länge.

Med svinont i benen blev de ännu en vilodag.


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0