Grått Ute Solsken I Själen

Jag har haft, eller jag har! en fantastisk dag.

Ett studentliv är inte färggrannare än så här. Lunch.

Dagens Tips! Thermos mugg från Bodum. Jag kallar de kärlek vid första ögonkastet, detta är en keeper! Fortfarande varmt kaffe efter 4 timmar. Designen och funktionaliteten väger tungt, plus att den har två olika lock, så den kan bistå som presso också. 5 av 5 Emmor!

Morotskaka och kaffe.

Näämen vad hände där...?

Mandelkaka söta Nancy gjorde min dag. Detta är vad jag kallar vänskaplig kvalite!

Detta ska ju vara en träningsblogg, misstänker att de lärda skulle råda mej till att hålla mej till träning, men mitt liv består av mer. Blogg av mitt liv med fördel träning. Kakor och fika, vänner och relationer. Jag vill dela med mej av allt.


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0