I vilande tider.

Jag har lämnat en vecka med tung alternativ träning innehållandes många spinningapass, ett mountainbikepass och en heldel Bodypumpande. Veckan som pågår har bestått av endast vila. Inne på min 4 dag av total vila (förutom promenerandet inne på Gekås). Jag inbillar mig att kroppen mår bra av att vara i total vila någon vecka per år.

Så jag har härmed beordrat min kropp att stanna utanför gymmet, löpspåret och all annan träning tills på lördag.

Vila, Söndag-Lördag

När jag börjar på lördag ska jag ha ett färdigt träningsprogram att följa december ut för i januari börjar mitt löpprogram. 20 veckor upptrappning till GöteborgsVarvet med en måltid på 1:35h. Det kommer bli tufft men lyckas jag hålla mig frisk och fräsch är det inte omöjligt.

Så jag ska idag njuta av dagen som varit och delen som är kvar.


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0