Kapitel brytning

Alla har perioder som är tuffare än andra. Som student har man tuffa tentaperioder. Min är precis avslutad. Det svåra i tuffa tider är att hålla uppe träning och kost.
Jag lyckades hålla träningen uppe och kosten bra enligt egen mening men avslutningen och belöningen brukar tyda på annat...

Belöningen var en mysig lunch med fina vänner, en runda på stan, NK och Åhlens. Jag har provat, trånat och ska nu längta innan jag beslutar mej för vad som ska vara min tentabelöning. Alla chokladhjärtan är slut. Belöningen fortsätter med "sex and the city" marathon.

-En latte och två rostmackor med marmelad på.



Bild från tisdagens föreläsning och eftermiddagen idag bjuder på lite fokus på kursens innehåll.
Kvällen bjuder på träning TRX som avlutar tentaslappning. Ett kapitel avslutat, över till nästa...


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0