Kickstart

Här hemma ringde klockan 06.00 och det var uppstigning ala militärt viss. Rullgardinerna åkte upp fortare än Mikael hann skrika NEEEEJ! Men de va lika mörkt ute så de gjorde ingen jätte skillnad.
Ut i köket for jag, frukost. Som vanligt äter jag A-fil och branmusli med två rågkusar till ett glas juice och jag är fylld av energi.

Mikael, tittade och funderade vad som försegick. Jo jag ska ju träna! Bodypump Sportlife Domkyrkan.

Hon muttrade åt mig i receptionen att man inte fick utnyttja sina "prova-på-biljetter" på samma anläggning.
-Mää varför står de inget om de på biljetten.
-Inte vet ja?

(Hur vet du då att de är så tänkte jag och beslöt mig för att låta aggressionen spricka på passet istället).

Grymt bra pass och grym instruktör den där Ellinor! Himla professionell, haft lite negativa vibbar från Sportlife men hon hjälpte mig i rätt riktning igen.

Nu är jag med i en utlottning om biljetter till Sportlifes Konvent den 12 december, med fritt inträde till fitnessfestivalen och massa pass att välja bland. Jag skulle älska att få gå. Billigt, 350:- men som fattig student så ska jag spara allt jag kan, det är så mycket jag vill ha.

Längdskideutrustning
Nya löparskor
Formgjutna iläggsulor, som jag ska till Löplabbet senare idag och göra, SPÄNNANDE!!!

Sen ska alla slantar sparas till kommande semester, jag vill kunna lyxa när man åker bort. Är inte de det bästa som finns så säg...

Nä nu ska jag och mitt kafferus gå till skolan
Puss och ha en bra dag /Emma


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0