Kroppen har kraschlandat.

Av vila kommer ett rejält sug efter träning och känslan man har i kroppen efter träning. Jag börjar känna förändring och hur kroppen ställer in sig på att inte träna. Jag sover betydligt sämre och är trött när jag vaknar, de brukar jag aldrig vara. Vet inte om det är vädret, hösten och mörkret men jag känner mig inte alls så glad och positiv som jag brukar.

Nu har jag två dagar kvar på min viloperiod, torsdag och fredag! Det kommer gå bra. En december månad och sedan drar löpträningen igång på allvar igen, då ska de toppas inför GöteborgsVarvet. Tanken blir att köra lättare löpning med ungefär 1 kvalitetspass/vecka och varva med mycket styrka och spinning under december för att vara hel och väl förberedd inför löpprogrammet.

Men första fokuset ligger på att läka, så jag börjar dagen med en kaffe på frukosten.


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0