Kylande lycka & värmande sällskap.

Vaknade upp till grannarnas adventsljusstakar och lysande balkonger. "Advent advent mitt första ljus jag tänt"
Så här såg jag ut för några timmarsen...



Trött och mätt på godis och pepparkakor var det dags att ge sej ut i skogen. Minus 5 grader och några centimeter snö. Underbar åkning!



En av oss var inte riktigt lika trött, full av energi som smittade. Nu är jag lycklig och veckan som kommer ska få känna på träning. Jag är tokladdad inför att köra tufft inne på gymmet, hårt i spinningsalen. Dödligt i löpspåret och njuta av rörlighetsträning.
Hotyoga borde alla testa när de är så kyligt ute. Mumma för själen!

Nu ska vi fylla depån med söndagslunch, spagetti och köttfärsås.

Postat av: Miss S

Alltid kul att få en liten resumé när man varit ute på något härligt och roligt pass med dig!

2010-11-28

Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0