Lagar och förordningar

Min lag är att denna veckan inte ska bestå av någon form av löpning what so ever! Jag har känningar och min kropp behöver rehab, bra kost och vila. Nu kommer de, november mörkret hjälper verkligen till! Jag kommer krypa in på gymmet i en vecka och varva spinning och styrka, bodypump, core och vanlig hederlig gym träning och självklart funktionell träning. Pilates bollen gör mig lycklig!

Den ska få sig en omgång ikväll.

Igår var en riktig söndag, med rejäl frukost, förmiddags lur och film. Vid 15.00 kröp det i kroppen och Mikael tröttnade ganska kvickt på mitt tjöt. Beslut -GYM

Söndags Styrka: Axlar, rypp och mage. Smet in på Kristers spinning efter detta men insåg att det var ingen bra ide, jag fick inte upp pulsen, kropp oh själ skrek nej så passet blev mer ett rehab pass, rullade benen och kände in musiken. Gjorde ett par ryck men inget som kan räknas som spinning.

Måndags styrka: Funktionell träning, biceps, triceps och bröst.

Nää... Åter till lagboken



Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0