Lunchtiden byttes mot spinningtid

Att bli inringd till lunch spinningen är en omställning av planerad dag, tentaupplägg, lunchtid och träning. Jag var inte redo, min kropp skrek av trötthet, stelhet och ömhet efter gårdagens pass. Men viljan fanns och ibland så är det den som styr, eller ja... Väldigt ofta är det viljan som styr.

Spinningklass med uppställning 12.00 45min.

Jag har ett bra pass, intervaller och långa sega backar. Jag känner mej trygg som intruktör men att kliva in som vikarie för Matthew Griffiths är inte lätt. Jag såg deras besvikna blickar när dom entrade och deras favvoinstruktör var utbytt mot något litet blont yrväder. Jag förstår deras besvikelse...
Inte den lättaste stämmningen att vända. Men det gick bra!

Nå åter till min tenta. Nu börjar den ta form, jag skulle kunna se den som klar, men har jag missat något? Förbättring och slipning pågår.

Jag tror inte man kan bli helt nöjd. Men jag är så glad om jag bara blir nöjd.

Nu ska jag hälla i mej de sista "vitaminwater" och återhämta min onda nerbrutna kropp.


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0