Rutindrottning

Morgonen är för mej en tid av lugn. Vaknar alltid upp brevid mitt livs kärlek och strävar upp i de skönaste kläderna som jag har. Frukost är prioritering då jag oftast är göör hungrig när jag vaknar. Idag vaknade jag själv men ingenting rubbar mina frukost rutiner men du saknas mej Mikael.

Yoghurt med branmusli två grova smörgåsar och ett glas juice, det startar min morgon.

Samma visa var morgon. Jag insåg att jag till och med äter min frukost i samma ordning, dag in och dag ut. Jag skriver inte detta för att tråka ut er. Jag är fascinerad över vilken rutinmänniska jag är.
Allt har sin gång, mina frukost rutiner är satta och bör inte rubbas på.

Nu börjar hösten vakna och jag ska kika in i förvaltningslagens värld. Plugg plugg plugg.



En nyfödd Olivia, nu 5 månader senare så funderar man på vart tiden tog vägen?



Tjejsnack på telefon måste vara det bästa som finns. Att få spy ut spänningar, få utlopp för tankar och funderingar. Få lyssna och känna in känslor från en av de bästa betyder verkligen mycket. Min dag är gjord. Nu är jag redo för att vara den jag verkligen är igen. Spegla sej i sina bästa vänner är det viktigaste som finns. Jag älskar dej.



Kaffe är förmiddagens räddning. Idag blir det till att vicka för Matthew på Masthugget FC 12.00. Stor press på mina axlarna. Vicka för Matthew som alltid är älskad och bjuder på väldigt professionellt uppbyggda klasser är svårt och kräver mycket mod. Men pressen kräver utveckling. Jag vill utvecklas.

Som Matthew själv skulle säga
-No guts no glory


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0