Spik på kroppkänsla

Ikväll kommer min bästa Miia för att sova över och vara mitt sällskap i morgon fredag. Fredag som också är min sista vilodag och jag avslutar denna viloperiod med att gå till Frankie på fest i morgon kväll, vilken fredag! Jag känner fortfarande av benhinnorna och kommer testa benen försiktigt på söndag. Känns det bra efter så står Solvikingarna på tisdag för nästa löpträning. Men inget spikas, kroppen avgör!

Första veckan i december ska rullas igång med styrka och spinning, försiktig löpning om benen vill.
Jag fortsätter jobba efter min känsla. Ingen känner mej så som jag själv!

Nu vill jag och min kropp träna, tänk att man får ett sådant mentalt sug, vilken motivations boost att verkligen få känna av vad träningen ger mej.




Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0