Teambuilding

Vi har diskuterat, delat erfarenheter och tankar. Fikat och lekt. Teambuilding med Masthugget FC, jag jobbar på ett fantastiskt gym med underbara arbetskompisar.
Inspirerande dag, jag är redo för ännu en rehabvecka. Må benhinnorna läka, jag känner inte av dem längre men tar en vecka extra, just in case.



Vilat min kropp idag och njutit av Pepsi och Choklad. Livet känns rättvist. Nu ska jag traska mot sängen och en natts prinsesslik sömn.

Natti natti...

Psst. Vi pratade om saker man är bra på, jag ska fundera på saker jag är bra på innan jag somnar. Så himla svårt, varför ramhäver man inte mer vad man är bra på, så himla mycket fokus på saker man borde göra bättre. Men man är ju så bra på så  mycket redan. Vad är du extra bra på?

Tack Pernilla och Camilla för en jätte rolig och intressant dag. Härliga helg nu kliver vi in i ännu en vecka och på söndag är de första advent. Traditionella December är nära! -I love it!


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0