Thank god it's Friday

Så avslutade instruktören morgonens Bodypump pass. Jag kan inte annat än att hålla med. Helgen kommer verkligen välförtjänt av pluggande och tränande i veckan.
Nytränad och trött i kroppen myser jag med min kurslitteratur och ser fram emot eftermiddagens bio besök.

Vila - Låter kroppen byggas upp och jag känner verkligen hur jag läker ihop efter denna vecka med löpvila. Även motivationen har fått sig en knäpp i rätt riktning, jag känner att jag utmanar mer på Bodypumpen och i Spinning salen känner jag mej starkare än på länge. Hoppas verkligen jag kommer känna samma på nästa löpträning.

Nu är bara frågan, hur mycket längre jag ska löpvila. När vågar jag smyga igång. Avvaktar och väntar in ett klokt beslut, inget får ske utan känsla och tro på att de kommer fungera.

Ha en fantastisk fredag!
/E


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0