Tillbakablick

Jag har haft en lugn vecka träningsmässigt.

Måndag: Spinning 45min
Tisdag: Intervallträning 3minx6ggr
Onsdag: Vila
Torsdag: Vila
Fredag: Vila
Lördag: Tjärnrundan, 8.8km terränglöpning
Söndag: Vila

4 dagar vila.

Jag ser detta som en vecka av nedarvning dock var lördagens löpning tuff, men blöta backar i skogen. Jag kickar igpng denna veckan med ett lunchpass, Bodypump eller kanske spinning. Helt plötsligt kändes spinning som mera lockande. Lite tid kvar för överläggning.

I eftermiddag kommer kanske mitt fadderbarn, Olivia. 5 månader. Underbar och verkligen älskad!

Jag måste landa i min träning och fokusera på att bli bättre, snabbare och starkare nu. De kommande veckorna ska jag lägga extra fokus vid att träna med huvudet och inte bara efter vad hjärtat vill. Smart väg till bästa utveckling!


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0