Träningsprogram del 2

Nästa del jag ska lägga in i mitt blivande träningsprogram är Ulrika Johanssons träningsfilosofi. 3 + 1 veckors perioder. 3 veckor hård träning avslutandes med 1 veckas återhämtning och vila.
Samtidigt kommer jag följa Greg McMillan upptrappningspass 1 gång/vecka i 8 veckor. En hel träningsperiod kommer bestå av totalt 8 veckor uppdelat på 2 perioder (6 veckor hård träning och 2 återhämtning veckor).

Detta ska ju bli ett träningsprogram som gör mej starkare, snabbare och uthålligare i just min löpträning.

Efter en lång söndagsfrukost med gröt, ägg, grovt bröd, juice och färsk frukt så sprängs jag snart. Jag myser igång denna  dagen med en avslutande kaffe och lite mys läsning av Runner's World.

Jag längtar till en rikigt löptur.


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0