Vad jag har att ge...

Ibland och speciellt på äldre dar så rör sej funderingar om varför relationer bildas, utvecklas, fördjupas och följer en genom livet. Varför har jag just de vänner jag har. De är inte alltid så lika eller delar samma värderingar. Lever likt mej eller förstår mej alla gånger och jag erkänner jag förstår er inte heller alltid. Men på något sätt skulle jag inte klara mej utan er.

Man har mött så mycket människor under livet, vad är det som gör att vissa relationer blir djupare än andra? Är det ren slump, tillfällighet eller finns det något som för oss samman med likasinnade?

Ja jag erkänner, jag har inte sovit någonting inatt. Värsta sömnlösa natten ever! Kanske är det då man funderar som mest?!

Men en fråga som kommer tillbaka till mej är. -Vad har jag att ge, erbjuda dej? När du har så mycket att ge mej? Ger jag något tillbaka?

Ibland så har man för mycket i huvudet! Ja just de, träningsblogg och inte filosofblogg. Så idag. Hmm. Kvällsträning (med dessa tankar så känns box som ett spontant val)


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0