Alla dagar är inte topp dagar.

Jag har en dag jag inte känner mig på topp, sådär liten och ynklig. Trött och ont i kroppen. Kanske är det veckans upptrappning av träningsdosen som ger ett litet bakslag och skapar trötthet?!

Men ändå har jag lyckats skära ner på min inköpslista under en liten promenad i höstsolen. Så nu är min cykel utrustad för eventuell punktering för morgonens långtur.

Nytt pass på spinningen idag ala Solvikingarna, alltså intervaller och en lång lång backe. 11.00 var det premiär! Träning trots en dålig dag gör att man ändå kan vara stolt. Målet är att hålla en hög lägsta nivå av träning.

Mikael, -Vad skönt att Maria och co. ska rasta dig i morgon.
Emma, - Vad menar du?
Mikael, - Ja, men du blir ju så hetsig utan att träna.

Han har nog rätt. Mikael är världens bästa sambo och vet hur bra jag mår av min dos träning.
Trött och påväg mot ett mellanmål innan kvällens Paella som står på menyn idag.



Jag vill mysa med mitt fadderbarn. Hon är underbar. Jag älskar henne!

Postat av: Josefine

Och hon älskar dig, och längtar efter er!

2010-10-17

Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0