Älska mig för jag älskar dig

Jag borde ladda upp bilder i tusen och verkligen götta mej i hur bra jag har de och hur bortskämd jag är. Vilket jädra lyckorus jag fylls av varje gång jag går från gymmet och jag gjort en bra prestation. Jag borde stolt berätta att vi varit sambos i precis lite över ett år och gnosa i ansiktet på er som läser om hur lyckliga vi är. Jag borde skriva om hur bra jag mår och hur bra det går i skolan. Hur duktig jag är! Jag borde lägga upp fler bilder på vår enkla vardagsmat som vi tillsammans lagar och lägger mycket kärlek i. Ni borde se bilder av oss när vi sitter under filten ihopkurade och njuter av varsin kaffe och lyssnar till regnet. Så där nära och nykära.

-Ja de finns så mycket som jag skulle kunna skriva om och berätta om. Men ödmjuk som jag är så låter jag det vara och bjuder på en liten bild av vår lördagskväll.



Jag tror verkligen att sann hälsa kommer inifrån. Du måste älska att träna och träna för att älska
(läs alltså älska som i kärlek!)
. Vad gör lite extra kalorier, en bit godis på fredagen till idol, lite för mycket vin en kväll, en missad träning när du vet att det händer så sällan. Livet i stort finner ingen gräns.

Låt ingen berätta eller sätta upp dina regler. Du lever så som du själv mår bäst av, men som tidigare inlägget bekräftade glöm inte utmaningen. Fastna inte i mönster!

Sjöbaren med platser i baren - Göteborg är staden att älska


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0