Hemma i våran familj

Så bläddras det bland böcker, läses, bläddras, ögar igenom en artiklar, skrivs PM till seminariet på måndag, läser lånad bok (från fantastiska Nancy) för att kunna bidra med något på seminariet.
Kaffe, de dricks en hel del kaffe.

Jag skrattade åt mig själv igår. Hörde min mamma i huvudet när jag stod i köket och gjorde ytterligare en smörgås.
-Du kan inte leva på mackor, ät riktig mat! Två mål lagat om dagen måste man äta!
Jag tog till mig rådet och bakade en hemmagjord pizza bland mina travar böcker, artiklar och stressutslag inför tentan och seminariet nästa vecka.

Missnöjd med min kosthålling under dagen vankade jag med svansen mellan benen till gymmet och pressade min kropp igenom ett Bodypump pass. Med fokus och extra vikt på ben och biceps!


-Kan vi ses här på Waynes lördag eftermiddag? Du, din snus och jag.
Min vän Camilla är underbar! Man måste se de ljusa, hon är ljus i mitt höstmörker.


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0