Mellan månaden November

Idag är det fredag och jag älskar våra fredagar! Handla go mat och lite vin. Idol och mys i soffan till regnet som knattrar. På måndag är det första november och bara en månad kvar till jul, julhelger och nyårsfirande.

Julen i norrland är underbar och det blir norrland även i år. Bra tradition! Förra året åkte vi häst och släde, vilket var typ det mysigaste ever! Vill vill vill, mer mysiga julutflykter!

Jag tvättade mina cykelkläder igår, tittade ut på regnet och suckade djupt, det verkar inte som det blir något mer cyklat i år... Jag hatar när det är blött och framför allt halt i skogen. Kankse kan de frysa på lite så man kan mys åka lite i november kylan.

Det ska bli bra väder i helgen! Någon som är sugen på MTB?!?

Åter till hemtentan...



Mikael och mamma Inga
Det mutades med knäcke och vi myste med lite glögg. Då är de juletider.



Det blev ingen träning igår. Vi hade så mysigt på stan och väl hemma så lockade soffan och Hellenius Hörna med Emma Green mer än gymmet. Nya tag!


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0