Möjligheternas lyckohelg.

-Jeans eller chinos?

Så låter det hemma hos oss varje morgon, ständiga val. Det är så underbart att få dela allt med någon. Att känna att man är en del av någon annans tråkiga vardag, att någon är en del av min.
Glad av att se mig i mitt fulaste jag.

Idag var mitt val lätt. -MJUKISBYXOR

Öppnar mailen och har fått mail av mamma. Min underbara dotter!

-Där kände jag att dagen var avgjord! Det blir en bra dag!



En stor kanna te och nyhetsmorgon. Jag känner ett härligt lugn och ska nu njuta av Malous "efter tio" och deras champagne fredag.

Studentliv.

Igår tog jag mig lite vatten över huvudet återigen...

TRX träning 45 min
Kettelbell 30min
Core 30min.

Mina baksidor är inte som dom borde vara dagen innan mitt spinningpass och masthuggetfitnesclub's öppethus sprängfyllt med "prova på pass". Är ni sugna så tjoa till!

Jag kommer missa Finalloppets första provrunda som går av stapeln i morgon 10.00. Krock med mitt spinningpass. Jag har en önskan om att få fler pass på masthugget! Jag önskar mig mer tid som insturktör... Inspirera och inspireras av människor i vägen mot ett friskare och sundare liv.

På Söndag hoppas jag få lufta min mountainbike tillsammans med underbara flickor. Långtur! Idag ska det förberedas genom att köpa lite bars. -mmm-

Jag vill så mycket att jag har svårt att kontrollera mina känslor.


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0