Morgondisets hets

Efter en mysig morgon med tidning, juice och ost macka. Frukosten svald, träningskläderna blöta av svett jag sitter i soffan med en avslappnad känsla i kroppen. Jag gjorde det! Jag är stolt och nöjd. Ett väl genomfört löppass i morgondiset.

Rusning i trafiken, alla ska iväg. Hets, hets, hets... Alla är påväg, stressade måndagar. Istället för att falla in i beteendet kände jag hur jag iaktog men inte var en del i det som pågick. Jag hade fullt fokus på mig själv, naturen och känslan. Skönt att kunna koppla bort sakerna som händer runt en, hitta fokuset.

Jag älskar morgonjogg, nu har jag hela dagen framför mig och jag mår underbart.


Postat av: Johanna kusin

Tänk om man hade lite av din energi och ditt driv :) hoppas resten av dagen blir lika bra som den började! Kram

2010-10-11

Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0