Nikes Stadstävling

Nu är det återigen dags att snöra på sig skorna och ta en för Nikes tävlingar. Denna gång gäller det stad mot stad. Stockholm-Göteborg-Malmö. Vilken stad springer mest? Man får givetvis springa för en stad utan att bo i den. Känner du som jag att utmaningen är det lilla sista som behövs för att komma ut i höstmörkret, följ länken till Nikes sida.
Anmäl dig!

City Warrior Challenge

Nu ska mina Nikeskor få se mig i vitögat. Det sista skorna har att ge...
Tävlingen pågår i 25 dagar med start den 15 oktober.

Åh. Jag blir lite överladdad av detta. Nu ska jag vända upp och ner på lägenheten och leta reda på min Nike+plutt till ipoden. -Vart i hel... la jag den sist?

MTB-turen idag med Jennie i finaste höstvädret, kan inte upprepas nog att vädret är fantastiskt. Turen var underbar, precis vad jag behövde. Styrka, Kondition, Balans, Fokusering och ett gott sällskap.

Nu är jag trött. Te och sen sängen. Tack och hej!


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0