Sockerbakis, helt enkelt inte värt...

Dagen före hemtentan trillar in och det ska börja hetsas, träning kommer ikläm och kosthållningen är något jag inte skryter med. Har inte alla perioder då allt man lever för och tycker är viktigt kommer ikläm för sådant som bara måste göras?

Jag kom på Mikael med att stå och plocka smågodis vid söndagshandlingen. Till sitt försvar.

-Det är typ inga som du gillar.
-Vilket godis gillar jag inte?

Därav så har jag en släng av sockerbakfylla och frågar mej själv varför? Jag var inte ens sötsugen, bara vetskapen om att det fanns godis hemma gjorde att jag inte kunde styra fingrarna undan skålen.
Så nu sätter jag ner foten! Nu får de vara nog! Inget mer sött!!!
Ska handla efter lunchpasset, massa nyttigheter att stoppa i magen till hemtentan, jag ska inte behöva må dåligt pga av socker eller fett. Jag är värd inget annat än det bästa!

Så dä så. För att lätta mitt samvete kanske du har någon svaghet att dela med dej av?

Postat av: Emelie

How about "Jag kan inte sluta när jag väl börjat även om jag hos någon annan och det inte ens är mitt godis syndromet"



Det är inte flashigt kan jag lova ;)

Postat av: Emma

Haha. Underbara du Emelie! Nä de sybdromet klarar jag mej utan det kändes lite mer godkänt att trycka i sej sin sambos godis, ja menar jag lämnade ju de jag verkligen inte tyckte om :)

2010-10-28
URL: http://emmaahberg.blogg.se/

Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0