Träning -Nej tack!

Jag tackade nej till träning. Sitter i soffan och har så där trötta ben efter en kväll i pumps. Varför kan inte Nikes LunarGlide bli partystrassens bäste vän? Mina fötter hade helt klart mått bättre idag...

Tackade nej till MTB träning. Hmm. Inte ok. Men ibland så måste man bara vara, bara vila, mysa och hinna ikapp. I veckan väntar hård intervallträning, distanslöpning och endel styrka. Upptrappningen fortsätter, mer kilometer än förra veckan ska avverkas. Kroppen ska härdas!

Har en vecka framför mej med sista seminariet för kursen och hemtenta onsdag till onsdag. Ses igen 3 november!?

Jag har haft en underbar lördag! En underbar regnig lördag i Skövde full av kärlek. Jag har verkligen dom finaste vänner man kan önska sej! Tack, vad gjorde jag för att förtjäna så bra vänner som er?


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0