Träningsfreak bekänner

Jag bokade Bodypump i lördags, gick och handlade. Kom hem och avbokade. Då hade jag redan bloggat om att jag skulle träna. Förlåt. Jag tränade inte igår. Här kommer ursäkten:
-Jag kände mig inte helt bra, magsjukan slog verkligen ut hela mig. Idag är första dagen med aptit, hunger, törst och styrka. -ÄNTLIGEN.

Så en liten upptrappning med försiktig jogg i 6 min/km tempo 5km. Skön höst känsla. Alla träden är så vackra, helt gudomligt att vara ute! I love it. Jag ska nu ställa fram skorna, lägga kläderna i en prydlig hög och förbereda för en morgonjogg innan skola i morgonbitti.

8.00 står jag i spåret, inget mer avboka för mig, inga ursäkter. Fullt frisk. Nu är de "all in" som gäller. Nu är det tung träning och kvalite som gäller. Här ska förbättras och skaffa självförtroende inför Finalloppet. Eller ja, självförtroende så anmälan blir av...

Idag har vi haft Lazy Sunday med serier och bubbelvatten, chips och kaffe. Fyller på med energi.
Vi mår bra nu. Nu vill jag prestera, älska utmaningen som InterSport skulle sagt.



Ps. MTB lovers. -Jag är sjukt sugen på en tur i veckan, kan ni? kan ni inte? Låt mig få veta...
Puss på er. Iväg med er till spåret, löven är underbara så här års!

Mikael är livet.
Olivia är fasters ögonsten.
Dom ihop gör mej knäsvag.


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0