Trötters tös talar

Känslan av måndagar brukar vara att jag är pigg, men idag - DÖD.
Ser ett riktigt styrkepass framför mig, ensam på gymmet, utmana styrka. Längesen nu och idag känns som det är en dag då jag inte pallar lyssna på någon instruktör om har måndagar som sin favvis dag.
Men första ska jag promenera ner mot skolan och mot vårat 3:e seminarium sedan kursstart. Jag känner mig färdig med kursen och längtar vidare till Juridiken.
Jag känner mig helt slut.

12.00
RPM (Sportlife Domkyrkan)
Bodypump (Masthuggetfitnessclub)
Spinning (Masthuggetfitnessclub)

Jo jag vet jag sa att jag inte orkade med instruktörer idag, men packar med väskan ändå. Alternativ väg till att inte orka träna alls.
Det krävs liksom mer av mig att gå ner och köra ett eget pass än att bara följa.
Vi får se. -Vägarna är många!



Dagen kommer kräva sin kopp.

Postat av: Rebecka

Här kommer en liten vinkning till min fina tjej i storstaden! På jobbet är det just nu en vikarietjänst på ekonomi-faktura som är ledig fram tills årskiftet. Tänkte att jag skulle söka den! Lite nytt för ett litet tag. :)


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0