Identitet okänd

Det här med identifikation? När identifierar man sig med något. Löpare? Cyklist? Student? Gruppträningsfreak? Spinninginstruktör? Jag vet inte, kan jag identifiera mig med Höstnörd fortfarande? Fast jag bara rider några gånger per år nu mera... Är det tiden som avgör om man kan identifera sig med ämnet eller bara känslan?

Finns det några kriterium?

Konstiga funderingar... God förmiddag.

Idag har jag en eftermiddagsdejt. 17.45 på toppen av Änggårdsberget. MTB lovers! En hetsig tur med tidspress av höstsolen. 19.00 är det svart, 19.30 kolsvart. Tro mig jag och Jennie gjorde en ofrivillig undersökning i måndags.

För att uppdatera om min intervall ångest igår så gick allt super. Möttes av Maria ala MTB drottning uppe vid stugan och en sjuk Ann som bara joggat lite försiktigt i 4.30 tempo (hon är super duktig och slår mig på fingrarna så hårt att jag knappt ens ser hennes rygg, jag vill också bli så bra som hon). Allt är så mysigt, alla är så mysiga.

Vi hade bästa ledaren (han som är så lång och smal att de taighta shortsen sitter löst).

3 min Tempo
3 min Jogg

5 gånger.

Vi sprang på bana, runt en paddock som innehöll 4 ponnies som hade dressyr träning,
det luktade hästsvett och hästskit.
Jag älskar de! Ingen stadsluft utan som den småstadstjej jag är smälter jag vid lantluft och frisk naturlukt.



Påtal om hästar så hittade jag ett litet bildspel som jag använder som bevis på mammas snurriga personlighet och hästen Quenns fullständiga tålamod. Kolla in allt från att hon tappar hinken till att hon snurrar in grimskaft och eltråd. Quenn står snällt och väntar.

Djur är underbara, tycker inte du det?

Postat av: Miss Stumpjumper

Jamen visst har det varit två jättehärliga träningsdagar!? Det bästa är att vi har något ännu härligare att se fram emot på söndag. Tjihooooooooo.



Hihi, du är rolig du: "han som är så lång och smal att de taighta shortsen sitter löst"



Så sant som det är sagt! Inte riktigt så mina tights sitter...

2010-10-13
Postat av: Mamma

Hej! Konstigt att du ska ha din mobil framme när jag strular lite...men som sagt Queen är van vid mig:)som de övriga hästarna.

2010-10-15

Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0